Holdplan

mandagtirsdagonsdagtorsdagfredaglørdagsøndag
6:00
7:30
8:00
8:30
9:00
10:00
11:00
12:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00

mandag

  • Fight Gone BadFight Gone Bad er cirkeltræning CrossFit style. Vil du være med på et hold, hvor du kan slå hjernen fra og bare give den fuld gas, så er det her holdet for dig. Typisk køres der 3-5 runder, hvor man bevæger sig gennem 4-6 stationer. Tiden og pauserne kan variere fra gang til gang. Det her er fed træning, hvor du kan mærke kroppen bagefter. with Karina Møller 6:00 to 7:00
  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Adnan Murguz 8:00 to 9:00
  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Ingolf Bøgevig 16:30 to 17:30
  • Fight Gone BadFight Gone Bad er cirkeltræning CrossFit style. Vil du være med på et hold, hvor du kan slå hjernen fra og bare give den fuld gas, så er det her holdet for dig. Typisk køres der 3-5 runder, hvor man bevæger sig gennem 4-6 stationer. Tiden og pauserne kan variere fra gang til gang. Det her er fed træning, hvor du kan mærke kroppen bagefter. with Jacob og Karina 17:30 to 18:30
  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Kent Toft 18:30 to 19:30
  • VægtløftningVores vægtløftningshold er for dig, som allerede har stiftet bekendtskab med vægtløftning, dig som er helt ny i det, eller dig som bare gerne vil være bedre teknisk. Alle kan være med, mens der grundigt bliver gennemgået teknik på de forskellige løft. with Kasper Myrup 18:30 to 19:30
  • Gym WODVores Gym Wod er lidt ligesom vores Barbell Wod.  Vi kigger på teknik og styrke i de gymnastiske øvelser, samt kører en workout en slutningen af timen hvor pulsen kommer op og du får mulighed for at teste dine nye skills. with Adnan Murguz 19:30 to 20:30

tirsdag

  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Adnan Murguz 8:00 to 9:00
  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Christian og Maja 16:00 to 17:00
  • BørneholdCrossFit for dine børn i alderen 6-14 år. Her bruger vi CrossFit som leg, hvor dit barn lærer at bruge sin krop. Uden brug af tunge vægte. with Maja og Regina 17:00 to 18:00
  • Barbell WODBarbell Wod siger sig selv; Wod med Barbell. Her kommer du til at lære vægtstangen at kende. Du lærer teknik i en masse forskellige løft, samt evnen til at blive mere effektiv med en vægtstang i hænderne mens pulsen er høj. Så hvis du synes det er fedt når der er en vægtstang med i dagens WOD, så er det her lige dig. with Thomas Zylinski 17:00 to 18:00
  • EnduranceEndurance holdet er noget for dig, der vil i bedre kondition. Vi kommer til at træne en masse interval løb og roning, blandet med øvelser som styrker din core og er med til at sætte et ekstra twist på konditionstræningen. Ofte bliver træningen rykket udenfor, så husk løbeskoene og påklædning der passer til vejret.  with Thomas Zylinski 18:00 to 19:00
  • StrongerStronger = Styrketræning Her bliver der trænet teknik og styrke i en masse forskellige løft. Niveauet er tilpasset den enkelte udøver, så alle kan være med. Øvelser – Squat, Dødløft, Skulderpres og Bænkpres. Vi kommer også omkring en masse hjælpeøvelser, som gør dig stærkere indenfor de forskellige løft. Vi slutter altid af med en Finisher – hvor der er mulighed for sved på panden. with Linda Vestergaard 18:00 to 19:00
  • Fight Gone BadFight Gone Bad er cirkeltræning CrossFit style. Vil du være med på et hold, hvor du kan slå hjernen fra og bare give den fuld gas, så er det her holdet for dig. Typisk køres der 3-5 runder, hvor man bevæger sig gennem 4-6 stationer. Tiden og pauserne kan variere fra gang til gang. Det her er fed træning, hvor du kan mærke kroppen bagefter. with Linda Vestergaard 19:00 to 20:00
  • Team WODHer laver vi wods i teams af 2, 3 eller 4 deltagere. Der er altid fuld fart på, da det er super motiverende træning, og der ydes altid max når man har en makker til at heppe undervejs. Kom og mærk fællesskabet, alle er velkomne. with Kasper Myrup 20:00 to 21:00

onsdag

  • Fight Gone BadFight Gone Bad er cirkeltræning CrossFit style. Vil du være med på et hold, hvor du kan slå hjernen fra og bare give den fuld gas, så er det her holdet for dig. Typisk køres der 3-5 runder, hvor man bevæger sig gennem 4-6 stationer. Tiden og pauserne kan variere fra gang til gang. Det her er fed træning, hvor du kan mærke kroppen bagefter. with Jacob Quorning Poulsen 8:00 to 9:00
  • EnduranceEndurance holdet er noget for dig, der vil i bedre kondition. Vi kommer til at træne en masse interval løb og roning, blandet med øvelser som styrker din core og er med til at sætte et ekstra twist på konditionstræningen. Ofte bliver træningen rykket udenfor, så husk løbeskoene og påklædning der passer til vejret.  with Monika Kulczycka 16:00 to 17:00
  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Monika Kulczycka 17:00 to 18:00
  • VægtløftningVores vægtløftningshold er for dig, som allerede har stiftet bekendtskab med vægtløftning, dig som er helt ny i det, eller dig som bare gerne vil være bedre teknisk. Alle kan være med, mens der grundigt bliver gennemgået teknik på de forskellige løft. with Kasper Myrup 18:00 to 19:00
  • Gym WODVores Gym Wod er lidt ligesom vores Barbell Wod.  Vi kigger på teknik og styrke i de gymnastiske øvelser, samt kører en workout en slutningen af timen hvor pulsen kommer op og du får mulighed for at teste dine nye skills. with Adnan Murguz 18:00 to 19:00
  • Level 2 WODWOD – Level 2 varer 1,5 time, så det er masser af tid til at gi den gas. Her er det for den lidt mere øvede CrossFitter, som har styr på basisøvelserne – kb swing, box jump, power clean, osv. selvom der selvfølgelig stadig er mulighed for at skalere øvelserne. Er du på jagt efter en workout som er lidt længere og hårdere, og som udfordrer dig teknisk, så kom på Level 2 with Anders Andersen 19:00 to 20:30

torsdag

  • Fight Gone BadFight Gone Bad er cirkeltræning CrossFit style. Vil du være med på et hold, hvor du kan slå hjernen fra og bare give den fuld gas, så er det her holdet for dig. Typisk køres der 3-5 runder, hvor man bevæger sig gennem 4-6 stationer. Tiden og pauserne kan variere fra gang til gang. Det her er fed træning, hvor du kan mærke kroppen bagefter. with Karina Møller 6:00 to 7:00
  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Adnan Murguz 8:00 to 9:00
  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Ronni Jensen 16:00 to 17:00
  • BørneholdCrossFit for dine børn i alderen 6-14 år. Her bruger vi CrossFit som leg, hvor dit barn lærer at bruge sin krop. Uden brug af tunge vægte. with Maja Nielsen 17:00 to 18:00
  • Barbell WODBarbell Wod siger sig selv; Wod med Barbell. Her kommer du til at lære vægtstangen at kende. Du lærer teknik i en masse forskellige løft, samt evnen til at blive mere effektiv med en vægtstang i hænderne mens pulsen er høj. Så hvis du synes det er fedt når der er en vægtstang med i dagens WOD, så er det her lige dig. with Ronni Jensen 17:00 to 18:00
  • Fight Gone BadFight Gone Bad er cirkeltræning CrossFit style. Vil du være med på et hold, hvor du kan slå hjernen fra og bare give den fuld gas, så er det her holdet for dig. Typisk køres der 3-5 runder, hvor man bevæger sig gennem 4-6 stationer. Tiden og pauserne kan variere fra gang til gang. Det her er fed træning, hvor du kan mærke kroppen bagefter. with Azra Murguz 18:00 to 19:00
  • StrongerStronger = Styrketræning Her bliver der trænet teknik og styrke i en masse forskellige løft. Niveauet er tilpasset den enkelte udøver, så alle kan være med. Øvelser – Squat, Dødløft, Skulderpres og Bænkpres. Vi kommer også omkring en masse hjælpeøvelser, som gør dig stærkere indenfor de forskellige løft. Vi slutter altid af med en Finisher – hvor der er mulighed for sved på panden. with Kent Toft 18:00 to 19:00
  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Azra Murguz 19:00 to 20:00

fredag

  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Adnan Murguz 8:00 to 9:00
  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Oskar Bøgh 15:30 to 16:30
  • Team WODHer laver vi wods i teams af 2, 3 eller 4 deltagere. Der er altid fuld fart på, da det er super motiverende træning, og der ydes altid max når man har en makker til at heppe undervejs. Kom og mærk fællesskabet, alle er velkomne. with Adnan Murguz 16:30 to 17:30

lørdag

  • Fight Gone BadFight Gone Bad er cirkeltræning CrossFit style. Vil du være med på et hold, hvor du kan slå hjernen fra og bare give den fuld gas, så er det her holdet for dig. Typisk køres der 3-5 runder, hvor man bevæger sig gennem 4-6 stationer. Tiden og pauserne kan variere fra gang til gang. Det her er fed træning, hvor du kan mærke kroppen bagefter. with Amalie Østergaard 7:30 to 8:30
  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Amalie Østergaard 8:30 to 9:30
  • Vægtløftning - ØvetVores vægtløftningshold er for dig, som allerede har stiftet bekendtskab med vægtløftning. Har man rimelig styr på Snatch og Clean & Jerk, så er man mere end velkommen her. Dagens træning er tilrettelagt af Nikolaj, som vil hjælpe med de tekniske øjne og vejledning i de forskellige løft. with Kasper Myrup 10:00 to 11:30

søndag

  • WODWOD (Workout of the Day) Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti. Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad. with Anders og Jakob 8:00 to 9:00
  • Fight Gone BadFight Gone Bad er cirkeltræning CrossFit style. Vil du være med på et hold, hvor du kan slå hjernen fra og bare give den fuld gas, så er det her holdet for dig. Typisk køres der 3-5 runder, hvor man bevæger sig gennem 4-6 stationer. Tiden og pauserne kan variere fra gang til gang. Det her er fed træning, hvor du kan mærke kroppen bagefter. with Steen Bay Kampmann 9:00 to 10:00
  • Børnehold - ØvetBørneholdet om søndagen kommer til at byde på lidt sværere øvelser, så det er vigtigt at man har gået til CrossFit i et stykke tid og har rimelig styr på det. Der kommer flere øvelser med vægtstangen, samt mere teknik på kropshævninger, m.m. with Maja og Regina 10:00 to 11:00
  • OCR Hold (1. gang hver 4 uge) with Steen Bay Kampmann 10:00 to 12:00 Længden på dette hold variere fra gang til gang, afhængig af hvilken lokation man skal hen til (om det er lokal skov, el. forhindringsbane osv.)
  • EnduranceEndurance holdet er noget for dig, der vil i bedre kondition. Vi kommer til at træne en masse interval løb og roning, blandet med øvelser som styrker din core og er med til at sætte et ekstra twist på konditionstræningen. Ofte bliver træningen rykket udenfor, så husk løbeskoene og påklædning der passer til vejret.  with Oskar Bøgh 11:00 to 12:00
  • Gym WODVores Gym Wod er lidt ligesom vores Barbell Wod.  Vi kigger på teknik og styrke i de gymnastiske øvelser, samt kører en workout en slutningen af timen hvor pulsen kommer op og du får mulighed for at teste dine nye skills. with Adnan Murguz 12:00 to 13:30