Holdbeskrivelser

WOD 

WOD (Workout of the Day)

Vores daglige WOD er for alle uanset niveau. Her er både plads til begynderen og den mere erfarne crossfitter og alle vil blive udfordret og får sved på panden – med garanti.

Træningen er på et niveau, som er tilgængeligt for alle, vi bruger derfor holdet som vores Introhold, sammen med Fight Gone Bad.

Fight Gone Bad

Fight Gone Bad er cirkeltræning CrossFit style.

Vil du være med på et hold, hvor du kan slå hjernen fra og bare give den fuld gas, så er det her holdet for dig.

Typisk køres der 3-5 runder, hvor man bevæger sig gennem 4-6 stationer. Tiden og pauserne kan variere fra gang til gang.

Det her er fed træning, hvor du kan mærke kroppen bagefter.

Barbell Wod

Barbell Wod siger sig selv; Wod med Barbell. Her kommer du til at lære vægtstangen at kende. Du lærer teknik i en masse forskellige løft, samt evnen til at blive mere effektiv med en vægtstang i hænderne mens pulsen er høj. Så hvis du synes det er fedt når der er en vægtstang med i dagens WOD, så er det her lige dig.

gtløftning

Vores vægtløftningshold er for dig, som allerede har stiftet bekendtskab med vægtløftning, dig som er helt ny i det, eller dig som bare gerne vil være bedre teknisk. Alle kan være med, mens der grundigt bliver gennemgået teknik på de forskellige løft.

gtløftning Øvet

Vores vægtløftningshold er for dig, som allerede har stiftet bekendtskab med vægtløftning. Har man rimelig styr på Snatch og Clean & Jerk, så er man mere end velkommen her.

Har man selv et individuelt program, så kan man også træne med her og få vejledning.

Endurance

Endurance holdet er noget for dig, der vil i bedre kondition. Vi kommer til at træne en masse interval løb og roning, blandet med øvelser som styrker din core og er med til at sætte et ekstra twist på konditionstræningen. Ofte bliver træningen rykket udenfor, så husk løbeskoene og påklædning der passer til vejret. 

Holdet er for dig der har det okay med at stå på egen hånd, da træneren nogen gange selv er med på holdet.

Gym WOD

Vi bevæger os ind i den gymnastiske verden på dette hold. Der bliver gået mere i dybden og mere teknisk til værks med de øvelser der er relevante for CrossFit.

Bl.a. pull ups, handstand push ups, toes to bar, knees to elbows, handstand walk, muscle ups og mange mange flere.

Slutningen af timen bliver meget Core fokuseret.

Stronger

Stronger = Styrketræning

Her bliver der trænet teknik og styrke i en masse forskellige løft. Niveauet er tilpasset den enkelte udøver, så alle kan være med. Øvelser – Squat, Dødløft, Skulderpres og Bænkpres. Vi kommer også omkring en masse hjælpeøvelser, som gør dig stærkere indenfor de forskellige løft.

Vi slutter altid af med en Finisher – hvor der er mulighed for sved på panden.

Team Wod

Her laver vi wods i teams af 2, 3 eller 4 deltagere. Der er altid fuld fart på, da det er super motiverende træning, og der ydes altid max når man har en makker til at heppe undervejs. Kom og mærk fællesskabet, alle er velkomne.

Børnehold

CrossFit for dine børn i alderen 6-14 år. Her bruger vi CrossFit som leg, hvor dit barn lærer at bruge sin krop. Uden brug af tunge vægte.

Børnehold Øvet

Børneholdet om søndagen kommer til at byde på lidt sværere øvelser, så det er vigtigt at man har gået til CrossFit i et stykke tid og har rimelig styr på det. Der kommer flere øvelser med vægtstangen, samt mere teknik på kropshævninger, m.m.